2008/06/03

مثلي غبي !!



جدا هو فعلا غبي .. من هو مثلي !!
انا ساعات بكره نفسي مش ساعات ده انا طول الوقت !! وحاسس اني لازم في يوم
هيجلي انفصام في الشخصية او افقد ذاكرتي واخلص خالص من نفسي او ده الحل الوحيد
عشان اخلص من كل عيوبي شديدة الصعوبة ... انا ولد شاذ وعلي اد ما الكلمة دي بتجرحني
علي اد ما هية الحقيقة فعلا اللي بحاول اهرب منها ومفيش اي حد يحسها عليا ... لكني في
نفس الوقت لما بكون لوحدي من الياس مبلقيش ادامي غير مرياتي وفي مرايتي بهرب من
بشاعة الشذوذ اللي بشاعة غبية اخري وكله استنزاف وتضيع في وقت ومجهود وحياة من

غير هدف خاااالص ورغم كل فشلي المتكرر في دراستي وحياتي فمفيش ليا صاحب واحد
مهما حاولت وكل ما احاول اقرب لحد اتاجر بجسمي لرغبة حيوانية غير ممتعة ابدا في
وقتها ولكن تخيلتها بعدها وقبلها لذيذة ....... انا مش عارف اعمل ايه ولا عارف
اكتب اقول ايه اللي انا عارفه كويس اني لازم اهرب اكتر واكتر واكتر

الوســادة الحمــرا

  • الحب الاوحد
Powered By Blogger